Prens Harry'nin eşi Meghan Markle, "American Riviera Orchard" adlı yeni yaşam tarzı markasının parçası olarak kendi reçel serisini tanıttı. Sussex Düşesi'nin reçel markasını tanıtmasından günler sonra Buckingham Sarayı, kendi çilek reçeli reklamını yayınlayarak Markle'a rakip oldu.
İngiltere Prensi Harry'nin eşi Sussex Düşesi Meghan Markle geçen ay "American Riviera Orchard" isimli bir marka kurduğunu açıklamıştı. Sosyal medyaya dönen Markle'ın yıllar sonra yaptığı ilk paylaşımı markasını tanıtmaya yönelik olmuştu.
Meghan Markle'ın "American Riviera Orchard" markası yemek kitapları ve mutfak ürünleri gibi eşyalar ile reçel ve marmelat gibi yiyecek ürünler satıyor. Meghan'ın ürünleri, birçok kişinin kraliyet armasına çarpıcı benzerliği nedeniyle dikkat çektiği bir logo taşıyor.
Meghan Markle, Prenses Kate'in kanser tedavisi gördüğünün açıklanmasının ardından reklam kampanyalarına ara vermedi. Markle, çıkarttığı çilek reçelini sosyal medya fenomenlerine gönderdi.
Şu an için sadece 50 adet üretildiği açıklanan çilek reçeli, üzerinde Meghan'ın şahsi el yazısı ile kaçıncı kavanoz olduğu belirtilerek ünlü isimlere gönderildi. Sosyal medya fenomenleri, çeşitli paylaşımlarla Düşes'e teşekkür etti.
Buckingham Sarayı'nın resmi mağazası ise Meghan Markle'ın bu tanıtım hamlesinin hemen ardından sarayın çilek reçeli markası için bir reklam filmi yayınladı.
Çarşamba sabahı sarayın resmi Instagram hesabında yayınlanan reklamda; bir kadının eli çörek, kruvasan ve kızarmış ekmek üzerine çilek reçeli sürerken görülüyordu.
Reçelin "İngiliz meyvelerinin en iyileri" kullanılarak yapıldığını belirten reklam, şu soruyla bitiyor: "Çilek reçelinizi nasıl seversiniz? Yorumlarda bize bildirin!" Reçelin bir kavanozunun 4 sterlin olacağı belirtildi.