• Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis ve kumar oynatılmamaktadır! ForumUltraBet Sitesi, Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. ForumUltraBet sitesinde tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal olmayabilir, Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapmalıdır. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir.

    Skype : live:.cid.a929326185b46229

Güney Kore uçağının kara kutusundaki sır: Pilotlar en son ne konuştu?

Bahisci

New member
Güney Kore uçağının kara kutusundaki sır: Pilotlar en son ne konuştu?

Güney Kore, kendi topraklarında meydana gelen en kötü uçak kazasında ölen 179 kişinin yasını tutuyor. Şimdi ise en önemli tartışma konusu kazaya yol açan nedenler. Uçaktan çıkarılan iki kara kutu üzerinde incelemeler sürüyor. Uçağın kara kutuları, araştırmacıların pilotların son iletişimlerini duymasını sağlayacak. Ancak uçuş veri kaydedicisinin "eksik bir bağlantıyla bulunduğu" belirtildi. Cihazdaki beklenmedik hasar, Güney Kore topraklarında yaşanan en kötü havacılık felaketinin temeline inme çabalarını uzatabilir.

KoC1LBqHYEKwLDFtQxpZdQ.jpg

Güney Koreli araştırmacılar, hala 181 kişiden ikisi hariç hepsinin ölümüne yol açan Jeju Air uçağının kaza nedenini araştırıyor. Uzmanlar, uçaktan alınan iki "kara kutudan" birinden veri çıkarmayı başardı.
2bL85RT1sUa3T_sb0klz-Q.jpg

Ülkenin Sivil Havacılık Bakan Yardımcısı Joo Jong-wan, Boeing 737-800 uçağının kokpit ses kayıt cihazından ilk verilerin alındığını ve içeriklerin ses formatına dönüştürüldüğünü söyledi. Yetkililer, ses kayıt cihazının, uçuş veri kayıt cihazını içeren ikinci bir kara kutuyla birlikte, uçağın iniş takımlarının açılmamasının ardından pilotun iniş çabası hakkında önemli ipuçları sağlayacağını umuyor.
OXKpfia-a06U5ik0jAD0IQ.jpg

Tayland'dan dönüş uçuşu yapan ve içinde 175 yolcu ve altı mürettebat bulunan uçak, ülkenin güneybatısındaki Muan Uluslararası Havalimanı pistine gövde üstü indiği sırada kokpitten mayday çağrısı yapıldı. Uçak pistte hızla ilerlerken bariyerlere çarptı ve alev aldı. Uçaktaki herkes öldü, sadece iki uçuş görevlisi uçağın arka tarafında yanan enkazdan çıkarıldı.
FWefldnNtEWWkLBe-b4WIg.jpg

Joo, "Kokpit ses kayıt cihazının ilk çıkarımı zaten tamamlandı. Bu ön verilere dayanarak, bunu ses formatına dönüştürmeye başlamayı planlıyoruz." diye konuştu. Uçağın kara kutuları, araştırmacıların pilotların son iletişimlerini duymasını sağlayacak. Ancak uçuş veri kaydedicisinin "eksik bir bağlantıyla bulunduğu" belirtildi.
MMLr-wKHN0uehPsVbaOoRw.jpg

Yetkililerin ses kayıt cihazındaki verileri ne kadar sürede dönüştürecekleri henüz belli değilken, uçuş veri kayıt cihazındaki hasar, Güney Kore topraklarında yaşanan en kötü havacılık felaketinin temeline inme çabalarını uzatabilir. Güney Kore Ulaştırma Bakanlığı, uçağın uçuş veri kayıt cihazının analiz için ABD'ye gönderileceğini duyurdu.
N744N9iXE0O4MgqOtm2elw.jpg

Kara kutular genellikle bir uçağın kuyruğunda bulunur -deneyimler, bir kazada en az hasarı kuyruğun aldığını gösteriyor- ve yüksek hızlı çarpışma ve yangınlara dayanacak şekilde tasarlanmıştır.
uFtKwhydDUi99cZVuuLm8w.jpg
 
Üst