• Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis ve kumar oynatılmamaktadır! ForumUltraBet Sitesi, Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. ForumUltraBet sitesinde tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal olmayabilir, Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapmalıdır. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir.

    Skype : live:.cid.a929326185b46229

Güney Kore kazasında beton duvar krizi: İhmal mi komplo mu?

Bahisci

New member
Güney Kore kazasında beton duvar krizi: İhmal mi komplo mu?

Güney Kore'de 175 yolcu ve 6 uçuş görevlisinin bulunduğu yolcu uçağı pistten çıkarak duvara çarptı. Kazada, uçakta bulunan 181 kişiden 179'u hayatını kaybetti. Kazanın gerçekleştiği Muan Havalimanı'nda enkaz temizleme çalışmaları başlarken çeşitli soru işaretleri gündeme geldi. Havalimanını kullanan deneyimli pilotlar, uçaktaki patlamayı tetikleyen beton duvardan haberdar olmadıklarını iddia ediyor. Havadan bakıldığında toprak yığınından ayırt edilemeyen beton duvarın hiçbir havalimanı haritasında veya kılavuzda yer almadığı belirtiliyor. Bu iddialar ise Güney Kore tarihinin en kötü havacılık felaketlerinden birinde "ihmal mi komplu mu?" sorusunu akıllara getiriyor. İşte kaza hakkında yeni iddialar ve enkazda son durum...

1G-BHz9ri0qhSH6F-8l0cw.jpg

Güney Koreli araştırmacılar, hala 181 kişiden ikisi hariç hepsinin ölümüne yol açan Jeju Air uçağının kaza nedenini araştırıyor. Muan Uluslararası Havalimanı'nda yedi yıllık deneyime sahip bir pilot, havalimanının pistindeki beton yığınının varlığından hiçbir zaman haberdar edilmediklerini ve bunun bir toprak yığınından ayırt edilemediğini ifade etti.
CcHNkTU8PEWtSq9ChMACmQ.jpg

Beton yapının kazanın şiddetini önemli ölçüde arttırdığı, uçağın gövde üstü inişi sırasında duvara çarpmasının patlamayı tetiklediği düşünülüyor.
itMSeOf7VEWS02TJ9ju4iA.jpg

Deneyimli pilot, "Sayısız kalkış ve iniş sırasında duvarı havadan gördüm ve bunun bir toprak yığını olduğunu varsaydım. Betondan yapılmış olabileceği hiç aklıma gelmedi." dedi.
NEFkdfHu0EmsJXp5H_jH1A.jpg

Hiçbir yetkilinin kendilerini haberdar etmediğini belirten pilot, "Havaalanı haritalarında veya ayrı bir kılavuzda duvarın 2 metre yüksekliğinde, 4 metre kalınlığında bir beton yapı olduğuna dair bir gösterge yoktu. Diğer pilotlar da onun gerçek doğasından habersizdi." ifadelerini kullandı.
ioEJ09PzGkSFmGDjbpLDEQ.jpg

Ekipler kazanın gerçekleştiği Muan Havalimanı'nda enkaz temizleme çalışmalarına başladı.
ncRv1ZF9mUeb-YjHCMcPeQ.jpg

Güney Kore Ulaştırma Bakanlığı, ülkedeki en kötü havacılık felaketinin ardından ülkedeki havayollarında bulunan 101 adet Boeing 737-800 uçağının tamamına yönelik özel denetimlerin bir hafta uzatıldığını açıkladı.
yyd2Xcfzhkqp49-hqO8XiA.jpg

Güney Kore polisi, dün soruşturmanın bir parçası olarak Jeju Air ve Muan Uluslararası Havalimanı işletmecisinin ofislerine baskın düzenledi. Jeju Air'in CEO'su Kim E-bae'nin ülkeyi terk etmesi de yasaklandı.
E4bxz7Dsu02qgB-XuI-IpA.jpg

Yetkililer, uçağın enkazından çıkarılan kara kutuların iniş takımlarının açılmamasının ardından pilotun iniş çabası hakkında önemli ipuçları sağlayacağını umuyor. Kokpitteki sesleri kaydeden kara kutundan verilerin alındığı açıklandı. Şimdi bu verilerin ses dosyasına dönüştürülerek incelenmesi bekleniyor.
_G-LnwVw7EyCTZOqAM-9hw.jpg

İkinci kara kutudaki uçuş bilgileri kaydındaki verilerin alınmasınınsa daha zor olacağına dikkat çekiliyor. Zarar gören bu kara kutu, verilerinin çıkarılabilmesi için ABD'ye gönderildi.
z7AC8XwYCEm3bQU4b67u4w.jpg
 
Üst